DonEnChantal.reismee.nl

Vertrek en aankomst Bangkok, Thailand

Lieve allemaal,

Hier ons eerste bericht van onze reis. We zitten nu 4 dagen in Bangkok, en het is echt geweldig! Wat n leuke en levendige stad is dit zeg, wow! We zullen beginnen met het vertrek van Schiphol.Wat een chaos en gestress was dat, maar dankzij John,Fokeliene, Joel en Kevin is het allemaal goed gekomen. Na een goede vlucht van 10 uur kwamen wij aan in het warme Bangkok. Nu was ons avontuur dus echt begonnen!

Cool

We zijn met de taxi naar Khao San Road gereden,dit is DE backpackerswijk van BKK. En ja dan sta je daar, waar slaap je, wat zijn je eisen,etc? Maar vrij snel hadden wij n geschikte hostel gevonden, New Siam 1 Hostel.We slapen hier voor 5 euro p.p.p.n. Prima dus

Tongue out
. Nadat we ons lekker hadden opgefrist zijn we de buurt gaan verkennen en hebben wat gegeten. Nadat we n heerlijke massage hadden genomen zijn we vroeg naar bed gegaan.

Denk je als onervaren toerist leuk met de TUKTUK te gaan, wij netjes gevraagd of hij ons wilde brengen naar de rivier waar we de overstromingen zouden zien. Nou mooi niet dus heel Bangkok gezien.... behalve de rivier. Dat is dus een en al oplichterij haha maar wel veel gezien.

Hebben ook al een aantal bekenden ontmoet in Bangkok, Bobby een jongen die Don heeft leren kennen op Mallorca kwam een gezellig avondje naar de Khao San Road om een drankje te doen en te stappen. En een dag later loop je niets vermoedend door de straten van Bangkok hoor je in eens 'Hey Hollander'

Surprised
Surprised
.... Ja wel Anouk en Ivo. (collegaatje van Don). Lekker wat gegeten met elkaar en samen wezen stappen en echt 'the nightlife' van Bangkok ontdekt. Super gezellig.
Laughing

Vanochtend zijn we samen gaan wandelen en kwamen we toch de overstromingen van Thailand tegen. Het bizarre is dat het maar 500 meter van onze straat af is, en dat als je bij ons in de wijk loopt, je niks maar dan ook niks merkt, dat het zo ontzettend dichtbij is. Hele wijken hebben we nu onder water gezien.

Dinsdag vertrekken we naar het zuiden van Thailand en gaan we lekker eiland hoppen, snorkelen en relaxen. Ook gaan we 10 november de sfeer mee maken tijdens 'The Fullmoonparty'. Maar eerst een busrit van 11 uur.... pffff

Laughing

De foto's volgen nog als we die kunnen uploaden. Leuk dat jullie ons volgen.

Wink

Dikke kus van ons

Ria en Bert

Zo te lezen genieten jullie er van ! Vooralk doorgaan. Ha,ha,ha...welkom to BKK. Ja, niet een toerist blijft uitgezonderd van zo'n rit. Let maar op: ze zeggen en knikken altijd JA en blijven lachen. Belangrijk als je pist off bent: niet al te veel je stem verheffen en vooral blijven lahen! )meen ik)Dan kan er veel hoor. Wauw wij zijn 3 dec op Kho Phangan (full moon). Make fun and take care.

Alice

Wow dat klinkt echt super allemaal!
Wel echt bizar zo dichtbij de overstromingen.
Hebben jullie al rat gegeten ofzoiets? Haha
Veel plezier saampjes
Dikke kus

Chantal

Haha neeeeee alice geen rat haha, wel sprinkhaan gister haha, het was niet eens vies.nu net lekker voert massage gehad zo super kerkleer, em dokter fish...haha. Ja gaat nu wel goed bert en ria, maar denk als toerist word je altijd wel belazerd haha.

hennylaan1@gmail.com

gelukkig ,alles gaat goed ,houden zo,take care

Oma Laan.

Oma Aaftink

Lieve Chantal en Don

Via je vader en moeder wordt ik op de hoogte gehouden van jullie belevenissen, ik verneem dat jullie erg genieten. Spannend hoor allemaal, bijzonder dat jullie zo dicht bij de overstromingen zitten en er helemaal niets van merken. Doe voorzichtig en geniet van jullie mooie reis.

Liefs en dikke knuffel Oma Aaftink

frans en diana

Fijn dat jullie zo genieten.
Leuke foto s ook.
Alleen...... sprinkhaan eten.....brrrrr. moet er niet aan denken.
groetjes frans en tante diana

Kelly

Sprinkhaan??? Heb je toch gedaan wat je wilde proeven! Hahaha
Leuke foto's zeg, heb je sms gehad, geniet nu maar lekker van die 2weken op de bounty eilanden!! Ben jaloers! Dikke kus voor jullie xxxxxxxx

marjo

hoi chantal en don , via je moeder hebben we de belevenissen op schiphol gehoord echt weer wat voor jullie , maar nu veel plezier en heeeeel veel genieten ,via de foto,s kunnen we aardig volgen erg leuk
groetjes marjo, hans

Alewijn

Zo te lezen is het mooier dan Brasil; bijna onmogelijk

Johan en Yvonne

Hoi Chantal en Don,
We hebben het verhaalvan de hectische start van Fokeliene gehoord. Wat een toestanden en stress. Wij vonden Bankok ook een fantastische belevenis. Overal tempels en een grote chaos op straat. Hele families op een brommer met de kippen aan het stuur. Afzetten doen ze graag en met een grote glimlach. Toch zijn ze ook zeer behulpzaam en vriendelijk als je wat vraagt. Wij wensen jullie een fijne vakantie toe en vinden het leuk om jullie te volgen. Groeten Johan en Yvonne.

Marijke Metselaar

Wat hartstikke leuk om jullie zo te volgen.
Veel plezier nog.

Pieter Verhoeff

Hoi Chantal en Don,
Ik ging even een afspraak maken om mijn veel te lange haar te laten knippen en hoorde van je reis. Ik kan alleen maar zeggen: geweldige beslissing om dit te doen. Ik wens jullie een fantastische reis toe!
Als ik mijn fotoboeken naast die van jullie leg, dan zie je de overeenkomsten ;). Afhankelijk van wat ik te horen krijg in het ziekenhuis, wordt onze volgende Thailand vakantie gepland. Vliegen jullie via Bangkok weer naar Nederland? Ik hoop dat wij jullie een lekker Thais dinee'tje aan kunnen bieden in het mooie verre Azië! Oh ja, mijn haar is ook deze keer niet uitgevallen.