DonEnChantal.reismee.nl

eiland hoppen in het zuiden van Thailand

Lieve allemaal

Hier weer een berichtje uit het mooie Zuid-Oost Azie.

Vanuit BKK zijn we met de bus richting het zuiden gegaan, na een 18 uur lang durende tocht met de bus waren we aangekomen op onze eerste bestemming, Koh Pha ngan. Daar zijn de Fullmoonparty's die we wilde bezoeken, wat een gekkenhuis is dat, ongelofelijk, iedereen is dronken zit aan de drugs en loopt rond als een zombie... Je kijkt je ogen uit, was een aparte maar geweldige beleving..

De dag na de Fullmoonparty zijn we door getrokken naar Krabi waar we 1 nacht zouden verblijven en door zouden varen naar Koh Lanta. Daar zouden we Anouk en Ivo weer ontmoeten.

Lekker 5 dagen gechillt op het eiland daar en weinig gedaan, behalve een scooter gehuurd, erg lekker allemaal. Watervallen bekeken, aappies gezien in een Natuur park, wow wat is het mooi hier.

Jawel we gaan weer verder trekken met eiland hoppen en we gaan door naar Koh Phi Phi. 1 van de mooiste plekjes op aarde, en serieus waar, dit is zo bizar mooi, mooi water, een hagelwit poederzandstrand, vissen die rond om je heen zwemmen, tijd voor een snorkeltrip. Samen met een groepje die we hadden leren kennen op Koh Phi Phi, een longtailboot gehuurd en zijn we 3 uur gaan snorkelen en naar Maya Beach geweest (waar de film the Beach is opgenomen). We hebben gesnorkeld met super mooie vissen, maar ook met haaien en zeeschildpadden. 1 van de mooiste belevingen tot nu toe.

Van Koh Phi Phi zijn we verder gegaan, naar de plaats waar we nu verblijven Ao Nang. Met een engels steldie reizen meteen klein kindje van 5 jaar, hebben we de taxi gedeeld en zijn we met de longtailboot naar een pracht stuk gegaan van Ao Nang, midden in de jungle een houtenhutje, vlakbij zee. Heerlijk rustig en verblijven hier tot we weer door gaan naar boven, richting BKK om vanuit daar nog naar Kanchanaburri tegaan (river kwai) en dan de vlucht te nemen naar Cambodja.

Een hele dikke kus van ons uit het prachtig zonnige Ao Nang

Ellis

Wat een belevenis zeg! Zo te zien echt een mooie reis die niemand jullie meer afneemt. Kus van hier en héél veel plezier!

henny laan

Wat heerlijk dat jullie zo genieten,en dan de zon die hier zo gemist wordt,het begint ook koud te worden dus hebben jullie goed gekozen,
Bedankt voor dit bericht en nog een heel fijne tijd daar nogheel veel liefs van Omaxxx

Frans en Diana

Zo te zien is het heel erg mooi daar.
We zijn blij dat jullie zo intens genieten.
Veel reisplezier verder.
groetjes Frans en Diana

Kevin

Wauw sis, super vette foto's!
Lekker blijven genieten ;).
Have fun!

Liefs xxx

jac

He you guys!!
Lookin' good-feelin'great..
Super leuke verhalen en de foto's vertellen ons nog meer. Blijf schrijven! Alle lfs, Jac.

esther

wat een belevenissen super gaaf.

En idd heerlijk blijven genieten samen

groetjes Esther