DonEnChantal.reismee.nl

jeaahhh druk aan het voorbereiden,, spannnend!!

Hallo allemaal,

Laughing

Ja ja het gaat nu echt opschieten, over 20 dagen precies vertrekken we voor 3,5 maand naar Zuid-Oost Azië.

Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweten jullie ook precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je inhet profiel.De planning is om in Thailand te starten en door te gaan naar Cambodja, Laos en Vietnam. 3,5 maand genieten van het mooie weer, de lieve mensen en heerlijk cultuur snuiven in het mooie Azië.

wij zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! ook al kunnen wij niet altijd garanderen op iedereen te reageren maar wij doen ons best.

Leuk dat jullie met ons meereizen!

Liefs en kusjes,

Don en Chantal

Bert en Ria

Lieve Don en Chantal; Sawatdee Kha...,
Veel, heeeeeeeeeeeel veel plezier, wij zullen jullie, letterlijk en figuurlijk, volgen. Geniet van de reis, de lieve mensen en het heerlijke eten.

Alice

Lieve don en Chan
Heeeeeel veel plezier geniet ervan
Zal jullie erg missen
Tot snel en wij volgen jullie
Dikke kus alice

Ellis Turkenburg

Zo ik heb de site gevonden en zal jullie dus zeker gaan volgen op deze hopelijk mooie reis. Zijn jullie goed aangekomen? xxx

Fokeliene Leliveld

He lieverds, na een hectisch vertrek vanaf Schiphol is het erg fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie kunnen nu echt gaan genieten vd reis waar jullie je zo op hebben voorbereid. Jullie zullen je in een totaal andere wereld begeven, maak er wat moois van en geniet van het land en van elkaar! Dikke kus en Hug, mama

Hans Angela Danny Kelly en Levi

Hoi Chantal en Don
Heel veel plezier en een goede en mooie reis toegewenst.
Geniet er lekker van !!!!!!!
Wij volgen jullie verhalen wel !!!!!
Groetjes Hans Angela Danny Kelly en Levi

John Leliveld

Lieve Chantal en Don,

Wat was het weg komen van schiphol spannend. Maar gelukkig kwam alles op tijd nog goed. Je eerste bericht dat jullie daar goed zijn aangekomen en voor de eerste 5 nachten slaapplaats hebben stelt ons ook gerust. Nogmaals geniet samen van deze bijzondere reis. Liefs xxx Papa

Frans en Diana

Lieve Chantal en Don.
Wat een spannend begin afgelopen woensdag.
Maar gelukkig kwam alles nog goed.
We wensen jullie heel veel plezier op jullie reis.
We blijven jullie volgen.
Liefs Tante Diana en Frans.

Alex en Milie

Lieve Chantal en Don.
Ging goed net even chatten via FB .
Nu nog even op jullie blog wat foto's en een verhaaltje.

Ben benieuwd naar de bus reis die jullie gaan maken.
veel plezier

dikke kus Pa Milie en de meiden

Corrie van Velzen

Hoi Chantal en Don
Wat is het genieten van jullie reisverslagen door dit te lezen komt bij ons het gevoel van onze fietstocht naar Vietnam en Cambodja weer naar boven, en wat een andere wereld is het daar geniet ervan. Groetjes Leo en Corrie